23 diciembre, 2005

Bon Nadal, Imma!

Avui, estic encantat amb la crisi que ha provocat Imma Mayol negant-se a aprovar aquesta llei retrograda anomenada la llei del civisme, tot i que be es podria dir del cinisme. M’agradaria que fos el principi de la fi d'un model de gestió municipal que ens està portant cap a una ciutat incívica de debò, on cadascú mira només pel propi benefici, on l’ajuntament no entén la vivenda com un dret i com un servei, on Can Ricart està patint un moving municipal per no encaixar amb la idea que el Xavier Casas te del 22@, on es fan bancs individuals, perdent el seu potencial relacional, per que el homeless no puguin dormir, on els preus de mercat estan expulsant els nostres creatius i cridant a les multinacional a ocupar el seu lloc.
Potser es hora de que l’esquerra es posicioni, altre cop, en el camí de les llibertats que tant ens va costar aconseguir en la transició i que ara es van reduint, dia a dia, amb arguments propis d’una dreta poruga. El carrer, ha de ser l’escenari de visualització de conflictes, el marc propi de la socialització i l’espai d’expressió de la diversitat i no un polit hipermercat ple de aparadors llaminers que ens aboquen a l’obesitat consumista i la pobresa intel·lectual. Aquesta és la veritable cultura del No. Al carrer No es pot protestar, No es pot sobreviure, No es pot expressar, No es por patinar, No es pot veure, No ....., potser aviat tampoc No es podrà "estar", a menys que facis una consumició, com en els Bars.
Així que avui estic encantat que el meu partit m’hagi representat, per una vegada i hagi estat conseqüent amb les idees que de ben segur comparteixen gran part del seu electoral. Demà ja m’emprenyaré per altres coses, avui només vull felicitar a la Mayol. Bon Nadal, Imma!

No hay comentarios: